1.13.2010

yo wiggaz

det nedanstående inlägget skrev jag endast för att berätta att jag skrev på en iphone. sjukt awesome, eller hur?

men ipallafjall, nu har jag gjort ett fett svengelska arbete. det gick väl suveränt ska du se (förhoppningsvis) men nu har jag lite unt i maggen. *gillar att skriva som ett retard* *låtsas att använda stjärnorna som att skämt* *gillar det egentligen* men imorgon börjar jag åtta, och det är fetmaJÄS för då slutar jag tidigt och det gör mig så jävla sjukt jävla sjukt jävla glad för då hinner jag göra något med mitt liv. okej, det har jag gjort dom senaste dagarna också. UPDATE: var på vattengympa i måndags! helt galet var det, som det plaskade! gick helt vilt till när alla medelålders+ damer skulle göra sina mag-, rygg-, ben- och armövningar! vattnet bara flög hit å dit och jag bara typ flööög me. så vet inte, det hjälpte inte sådär jätte mycket, fick ingen träningsvärk iaf och det krävs inte mycket för att få mig att kvida! meeeen jaaaaaaa, som man sajer, d va ju d d. så imorgon ska jag lämna tillbaka leopard jackan som jag tyckte var FETT COOL i affären men insåg typ för snabbt när jag kom hem att jag aldrig kommer använda den. så tack för den tiden tillsammans. sorry bell. det fattiga är bara att jag inte kommer få lämna tillbaka den utan måste byta den, alltså måste köpa något på h&m, inte få cash i handen som jag behöver! kollade mitt konto idag, 200 spänn kvar... varfan tog alla pengarna vägen? jag var värsta hustlern innan med värsta caaashflow. skoja. men hade i alla fall en någorlunda stadig ekonomi alltså. men det var då. dom gamla tiderna, för en vecka sen. MEN som jag skrev igår "pengar kommer och går" och jag fyller år om inte allt för länge. såååå money is not a BIG problem. dessutom har jag ju min supersnälla mammaaaaaaaaaaaaa *osjälvständig snorunge* *borde skaffa sig ett jobb*


1 kommentar:

annapanna sa...

jespes, har du sett johans arga mejl om PA? Kan vi ta någon dag och dra ihop nått fint till dom ?