1.12.2010

Jezzy_91

Ligger i emmes soffa med hans nya flickvän, iPhone, i handen. Vi kommer faktiskt ganska bra överens iphonen och jag förutom att det är sjukt svårt att skriva rätt på förSta försöket. idag har jag kommit fram till en del saker som tex. att jag verkligen hatar folk som försöker verka så jävla överlägsna, att jag förmodligen kommer att få en lycklig framtid, att jag förmodligen också kommer bli vuxen någon gång, att människor KAN förändras, att pengar kommer och går, att facebook och resten av internet tar över världen, att en Playstation kontroll även funkar bra som vibrator, att jag verkligen borde sluta skriva nu och istället vara social i VERKLIGHETEN istället för en sån tönt som sitter vid datorn och bara låter kompisen sitta bredvid och titta på och bara "nä du får inte spela ännnnn" äh, kommer ingenstans med detta...

Inga kommentarer: