2.09.2011

köpte en magtröja för ett tag sedan och tänkte liksom med hjälp av denna bygga upp ännu ett mål för mig själv: att kunna på ha på mig den till sommaren OCH känna mig stolt och framförallt bekväm (bra sak).
så allright ppl dags för mig att göra upp en lista över hur mitt nya liv ska se ut:

1. sluta tjocka mig med kakor på jobb, ENTE OKEJ!!! (detta brukar fö inträffa minst en gång om DAGEN. fatta?! sinnessjukt besatt av att trycka)
2. börja träna, spinning med chickan ska bli fast som en fast jävel (kom inte på nån bra liknelse)
3. äta sunt som fan, typ sallad and shit. skippa bröd och skit. och kansek ska lägga ner den här grejen med smält ost på allt. uuh. KANSKE?
4. har sagt till mamma att sluta köpa hem ostbågar och chips och sånt där så NO MORE TJOCKISKVÄLLAR för mig
5. ja såatteh då kör vi!

är fugging T A G G A D!!

ps. detta börjar inte förrän nästa måndag

Inga kommentarer: