10.13.2010

hej

okej, random lista
1. jag har blivit en sån tjej som raderar mina statusar på facebook efter hand för jag är så jävla osäker på mig själv
2. tycker typ 50 procent av alla jag snackar med är dryga människor. eller nä måste fan va fler med tanke på att jag jobbar i servicebranchen. irriterar mig speciellt på folk som tänker omoget och typ bara är allmänt tröga. skäms åt dom
3. jag har även blivit en nörd som typ samlar på saker?
4. tycker det är jätteensamt (jesca är det SÄRSKRIVNING om jag delar på dom två orden? för asså det SER MONGO UT ihop om jag får säga..) att vara ensam. är desperat efter sällskap tpy hela tiden, förutom när jag kollar på mad men
5. har INGET intressant att prata om. det enda samtalsämnet som ploppar upp i mitt huvud är JOBB. så jävla skämmit och tråkigt, who cares liksom?
6. ÄR SÅ FUCKING JÄVLA UTTRÅKAD!
7. okej, ska sluta skriva denna listan nu

Inga kommentarer: