7.21.2010

tankebomb

är trött på folk som ska vara konstiga bara för att det är en slags grej att vara konstig, inte lönt att försöka vara djup när det egentligen bara handlar om yta. jag gillar folk som är rakt på sak, som kan bjuda på sig själv utan att tänka på vad folk ska tycka om en, inte för att jag är så, eller jo ibland, beror på i vilket sammanhang, i alla fall inte kring folk som är överlägsna. varför är man det? vinner ju ingenting på det. är trött på såna också. men det brukar ändå gå ihop av någon anledning liksom "jag är konstig, därför är jag bättre än dig" öh.. min poäng är väl att jag är trött på alla spel och alla jävla regler på hur man ska bete sig och bal balalabalaa. liksom vafan, fuck it alltihop. bajs

förstår att ni som tar er tid att läsa detta ångrar er skarpt, hah.

och VARFÖR står det alltid en bil mitt i korsningen utanför mig och chillar? skumt. tänker alltid att dom väntar på mig och ska skjuta ner mig. fast varför skulle dom göra det? så betydelsefull är jag inte, inte så att jag är nån fet maffiaboss med över mycket respekt och makt så att dom skulle vinna något på min död... kan inte komma på någon annan anledning heller. i så fall är det väl större chans att dom skulle kidnappa mig och ha mig som sexslav eller något? fast jag vet inte vad som hade varit värst egentligen.

tror det är dags att sova nu, natti

Inga kommentarer: