4.16.2010

nattsnack

brukar ofta tänka på detta - shit vad mitt liv har förändrats dom fyra senaste åren.

kommer ihåg när jag, mamma och brorsan bodde i en sunkig fyra och levde på inga pengar. det var liksom köttbullar och makaroner till middag varje dag och hade 20 spänn i veckopeng. trots detta hängde alltid jag och mina polare hemma hos oss. så jävla bra livet var.

nu bor man i en villa, har typ ett öööööverfett rum, alla har MINST varsin dator (bara det liksom, kommer ihåg när jag å brorsan stod med äggklockan och tog tid på hur länge man fick sitta och spela demospelen man hade fått i cornflakespaketet tills det var nästas tur), jacuzzi i källaren (som är så SJUKT överskattad asså det är inte ens skönt bara sjukt jobbigt med massa jetstrålar som trycker en i magen och skit) etc.

asså vi har så jävla mycket onödiga prylar nuförtiden och vad gör det för skillnad? är man lyckligare? svar: nej. önskar nästan varje dag att man bara kunde åka tillbaka i tiden och bara inte flytta därifrån.

Inga kommentarer: