4.19.2010

10 FAVORITER
Färg:
lila, turkos och svart
Mat: sushi!
Band:
band?
Film:
finns FÖR många
Bok:
läser inte
Sport:
hatar verkligen sport, så ingen
Årstid:
vår, för då känner man att sommaren börjar närma sig
Veckodag: fredag, lördag, OFC!!
Glassmak: glass utan choklad är sjukt onödigt
Tid på dygnet:
kvällen/natten

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
helt jävla cp. allt på en gång.
Smak: piggilin
Kläder:
jeans, linne och det säkra kortet - leopardkoftan
Bakgrund: -sljud eller vaddå? spotifyreklam
Nagellack: svart
Tid:
20.47
Omgivning: ett stökigt rum
Irritationsobjekt:
att den här listan flyttar runt och boldar orden på ett störigt sätt

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nä. jag och chickan är inte tillsammans!
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: naj
Badat naken: ja
Varit med på TV: nä, inte vad jag vet
Kysst någon du inte känner: fnizzzz

3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
nä har nog ingen sån
Du tycker om:
tycker om ganska många faktiskt
Du inte gillar: asså

2 VAL
Kaffe eller te:
venneh, inget av det. cola?
Vår eller höst: amen vår såklart

1 ÖNSKAN: att mitt liv blir fett jävla bra, så att jag aldrig behöver ha ångest och oroa mig mer igen. tack

Inga kommentarer: