3.30.2010

wiiieehooooeeoowl.

just nu går väl allt lite upp och ner. men idag går det banimaj OPP. har haft ångest över det mesta den sista tiden. men idag försvann i alla fall EN sak - pengaångest! fick sjuhundra spänn i matersättning, vilket betyder att jag inte behöver leva fattig som en kyrkråtta denna månaden också, yaaay!

snart ska jag och chickan på vårt lilla projekt, just det har glömt att berätta! så jävla baall sak.

vi har en lärare på skolan som vi hade i ettan, som jag brukar snacka med lite sådär när jag går förbi honom eftersom han är helt så där chill, sjukt skön snubbe liksom. men i alla fall, sen ägaren av puben golden. har ju hängt där rätt mycket sista tiden när två kompisar spelar dubstep på torsdagar. slutade med att vi efterfestade hos honom någon gång. och sen visade sig att DOM känner varandra (inte för att det är så konstigt egentligen, för vi bor i malmö och alla känner alla) men i alla fall, så kom min fd lärare fram till mig i skolan och bara "du måste prata med dig sen" och jag blev så jävla nojjig och bara vafan har han att säga till mig? och chickan bara han vill bjuda daaaj på deeeejt! och jag bara öe nä. men så visade det sig att den här snubben som äger golden som min lärare känner vill att jag ska inreda hans kontor! haha sjukt random, sjukt oväntat. men ja så nu ska jag och chickan fixa det. ska dit idag och kolla på stället. kommer bli fett ball, inte för att jag någonsin har inrett ett kontor förut. men ska framstå som värsta pro-et. kan ju inte vara så jävla svårt!

Inga kommentarer: