1.07.2010

ja, läs om du orkar

jag är så mobbad och ensam ikväll. sitter här och endast glor. är till och med inne på bilddagboken... inser faktiskt hur BRA bilddagboken var (innan det blev invaderat av fjortiZZzzar) helt annan stämningen där inne än på facebook. känns inte lika ytligt.. eh, eller jo. men på ett annat sätt. fan rest in peace bdb asså. tack vare dess undergång sitter jag här med en BLOGG (med ungefär 4 läsare) känner faktiskt att facebook inte räcker till när man har tråkigt. man kan inte lägga en snygg bild som man har hittat på flickr och sen skriva värsta texten där man bara babblar en massa nonsens bara för att fördriva tiden. man kan, men hur mobbat hade det inte varit att lägga ut denna texten på min wall? tror inte ens man får skriva så många ord heller för den delen... det tråkiga med facebook är att man ser vad allt och alla gör utan att ens gå in och kolla. jag saknar det där med att gå in på bilddagboken och bara trycka sig runt och tänka "undra vad coolbimbo93 gör nu förtiden?" nu behöver du inte ens trycka dig runt för att veta att hon "sitter och äter en salamimacka". fan vad sugen jag blev på en salamimacka nu! helt sjukt.

måste fan gå och bre en.

Inga kommentarer: