12.16.2009

fever dream

vaknade precis upp ur en över konstig dröm. var på en random fest med jesca tror jag. sen försvann hon. så var jag helt plötsligt med någon random snubbe som började suga på min läpp och vägrade sluta. tillslut kom jag loss, jag kunde inte röra på underläppen, den hade typ fastnat i ett sånt "sur-läpp-läge". sprang in på toaletten och allt snuuurrade. sköljde min mun med kallt vatten men var så yr att jag inte kunde se mig själv i speglen. satte mig på toastolen och lutade mitt huvud mellan benen. andades med djupa andetag och försökte bli av med yrslen, sen reste jag mig upp och försökte titta mig i speglen igen, då såg jag att jag hade fått, något liknande, ett blåmärke i ögat och hade en stor bula innaför underläppen! gick ut från toaletten för att ta frisk luft, men det var fullt med människor i hallen. fick syn på stefie i köket, gick mot henne, kramade henne och satte mig ner på golvet. yrslen hade kommit tillbaka. hon sa att hon var där med almira men att dom skulle gå igen. jag försökte resa mig upp för ett nytt försök att komma ut. då fick jag syn på daniella. hon kom gråtandes emot mig "följa med mig in här" och så drog hon in mig i något sovrum. visade henne mitt öga och min läpp men hon var fullkomligt inne i sina egna problem och kunde inte sluta gråta (har sett daniella gråta två gånger i mitt liv). sen kommer jag inte ihåg mer, men jag vaknade alldeles snurrig.

Inga kommentarer: