11.28.2009

whine whine whine

nä, jag tycker fan inte om det nya ikea. alldeles för stort, tar typ ett år att gå igenom om man ska titta i alla avdelningar, speciellt om man har två invalider med sig, en som har ryggskott och en med bruten fot som ska planera ut egen garderob (tänker inte ens förklara hur det lät) men fick i alla fall med mig ett nytt påslakan, trevligt. så nu borde jag bara städa mitt rum, duscha och slänga på det ny (nytvättade) påslakanet så är allt GREAT och jag kan börja njuta av att gömma mig på mitt rum igen, istället för att må illa av hur smutsigt det är och därför måste sitta i vardagsrummet med irriterande familjemedlemmar. fatta hur jobbigt det är när man är trött och bakfull??!? nästan så att jag avlider.

nog om det. blir en vit kväll ikväll (btw, hittade skitballt vykort igår på ölkaféet "alla firade vit jul förutom ellen, hennes pappa satt i fyllecellen" okej, var mycket roligare igår..) men ja danielle och bell kommer hit, så det blir MEGAMYS!

och juste, på tal om inget, köpte veggo pizzor på ikea idag också, så nu slipper jag svälta på praktiken!!! *för lat för att ta med egen mat och för pank för att käka ute*

Inga kommentarer: