11.29.2009

helt random

har haft ännu en slösöndag idag, började med att jag vaknade hos dani, typ ett, eller något, sent var det iaf. skit trött var jag. gick upp käkade salamimackor (som vi alltid gör där hemma) satte oss i sängen igen, tittade på tv typ nån julmatiné, sjukt mycket nostalgi, sen var det "paris hilton's new bbf" tog skit lång tid för oss att komma på vad fan bbf betyder, men det visade sig betyda "british-best-friend" lol. det var ändå ganska logiskt men sen dök det upp en ny förkortning som vi verkligen bara WTF!?!? VAD ÄR DET? alltså, "ttny" haha, som betyder "talk to ya never" *dööööör* men ja det var ett intressant program. sen tog jag bussen hem med ett busskort som gick ut igår och fem kronor. skulle egentligen städa, men hamnade med datorn i sängen och här har jag suttit sen dess (klockan fyra) förutom när jag gick ner och käkade en halv pizza. nu ska jag titta på mitt favorit program "how i met your mother" och sen sova. börjar åtta imorgon, peww. *suck* *stönk* *donk*

okej kände precis hur intressant detta inlägget blev...

Inga kommentarer: